Katalog výrobků

http://www.translatorka.cz/ Například katalog výrobků můžete vnímat jako reklamní a informativní atribut nebo jako umělecké dílo. Je to každopádně multidisciplinární produkt, na jehož tvorbě se podílela velká část odborníků. Manažer firmy se rozhodne, že by bylo vhodné, aby dílo vzniklo. Proto osloví firemního PR specialistu. Ten osloví copywritera, aby se postaral o jazykovou stránku katalogu a taktéž osloví grafika, aby se postaral o grafické návrhy a fotografie. Je třeba oslovit i jazykové odborníky. Díky překladům do angličtiny online je dílo nabízeno také v cizojazyčné mutaci.
 

Týmová profesionální práce

Tiskaři dílo vytisknou, knihaři opatří vazbou. Dílo je hotovo, tým odborníků, kteří se často ani nepotkali, odvedli přesto nezávisle na sobě týmovou profesionální práci.

Katalog výrobků
Ohodnoťte příspěvek