Štítky: baterie fujitsu lifebook, fujitsu, fujitsu lifebook, baterie pro fujitsu ah531, LH531, touchpad fujitsu a530, fujitsu lifebook ah530 klávesnice, ah530 klávesnice, ah531, baterie lifebook.
Tato baterie je kompatibilní s následující část čísla: PRO FUJITSU CP477891-01 CP478214-02 FMVNBP186 FMVNBP189 FMVNBP194 FPCBP250 FPCBP250AP S26391-F495-L100 S26391-F840-L100
Tato baterie je kompatibilní s následujícími modely: FUJITSU pro LifeBook A530 pro LifeBook A531 pro LifeBook AH42/E pro LifeBook AH530 pro LifeBook AH530/3A pro LifeBook AH531 pro LifeBook LH52/C pro LifeBook LH520 pro LifeBook LH522 pro LifeBook LH530 pro LifeBook LH701 pro LifeBook LH701A pro LifeBook PH50/C pro LifeBook PH50/E pro LifeBook PH521
Doprava: 1. Nejsme zodpovědní za nedoručitelné adresy.Vyhrazujeme právo účtovat přepravní poplatek opět za vrácené zboží z důvodu špatné adresy.
2. Položky jsou obvykle odeslány následující pracovní den poté, co vaše platba byla vymazána (Sat. & Sun.vyloučeno.) Oznámení o zásilce s sledovací Ne.bude odeslána kupujícímu.Návrat politiky: 1.Vrácení peněz peníze budou poskytnuty do 30 dnů, náhrada bude poskytnuta do 90 dnů za vadné, poškozené nebo zkresleny . 2.Pokud jste si zakoupili špatné zboží, Vrácení peněz není povolena, Ale wersquod chtěli vyměnit za správný, pokud budete platit odeslat přepravní poplatek. 3.Vrácení nebo výměna bude provedena po obdržení vrácené položky. 4.Pouze výměna položky, kupující by měl věnovat návrat expediční poplatek, prodávající bude platit odeslat přepravní poplatek.Záruka 1. Všechny položky v našem obchodě bude nést plnou 24-měsíční záruka od data zakoupení. 2. Prosím, dejte nám do 14 dnů po objevení závady v rámci záruční doby.Výměnu nebo vrácení peněz je availavble pro vadné nebo nesprávné položky. 3. Záruka se nepoužijí, pokud vada byla způsobena některou z následujících možností: Použít jinak, než v souladu s uživatelská příručka: drsné zacházení: vystavení vlhkosti: vlhkosti nebo extrémním teplotám nebo podmínky prostředí: neoprávněné úpravy, otevření nebo opravu.Pozornost: 1. Pls kontaktujte nás nejprve před odjezdem nějaké neutrální/negativní zpětnou vazbu, nebo případ/spor, pokud máte nějaké frustraci nebo nespokojenost.A řekněte nám, pokud máte pocit, že jsme zaostává o 5 bodů na každém ze čtyř kritérium DRS (Podrobné Prodávající Hodnocení), vaše obavy je velmi ceněn.
2. Snažíme se nabídnout nejlepší produkty a služby.Zavázali jsme se vyřešit váš problém.Negativní a neutrální zpětnou vazbu, bude mít za následek ne po-prodejní servis a záruka nabízeny.
3. Pokud máte jakékoliv dotazy, vítám vás na e-mail nebo trademanager.Snažíme se odpovědět na všechny otázky, a vyřešit případné problémy tak rychle, jak je to možné.